Thursday, June 17, 2010

Si HiDunG PenyeK, Si BuLus Dan BukU...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:39 PM
Photobucket

Petang tadi ke Dataran Pahlawan. Niat asalnya mahu tengok wayang. Tapi sampai tidak kena masa. Sudahnya, jalan-jalan cuci mata sahaja.

Si Hidung Penyek atas itu harganya 2 RM 30.00 jika tidak silap. Eh! Aku tidak beli. Gila? Ha ha ha ha...


Photobucket

Kemudian ke 'Pey SHop' di tepi tangga bergerak. Singgah sewaktu mahu turun. Budak bulus atas ini harganya RM 380.00 Nakal bukan main. Asyik kacau kawan di sebelah.

Photobucket

Tengok. Sampai tergolek-golek. Si Gelap itu harganya RM 680.00 Telan air liur melihat harganya. Memang tidak boleh duduk diam budak 2 ekor ini.

Photobucket

Asyik mahu bergurau senda.

Photobucket

Pesta Buku juga ada. Buku-buku terpakai juga ada. Banyak. Tapi orang yang datang hanya 2-3 orang. Mungkin tiada publisiti.

Penat + mengantuk + bengang air tiada dari pagi sampai ke sekarang ini!!

PAM, agak-agaklah kalau mahu bekerja. Sudah berbelas jam tiada air tanpa notis!!

Nota kakitanganku : Beli air mineral 5 botol besar!!





14 kUs-kUs:

ardinihumaira on June 17, 2010 at 9:17 PM said...

psssst kat pesta buku dni suka beli buku terpakai. hehe. murah2 pasal

aNiSa hANg tUaH on June 17, 2010 at 9:48 PM said...

bestnye pesta buku..
:)
suka suka

kak Erna on June 17, 2010 at 9:50 PM said...

tedi..apasal dia orang tak war war kan pesta buku tu kan..seronok kalau dapat pi pesta buku..dataran pahlawan memang tempat yang aku suka pergi..bulan beli apa2 pun..abih2 pun beli belacan goreng kat bawah tu..

Jantan Keparat on June 17, 2010 at 9:52 PM said...

pesta buku???
ak suke giler pg...bile lew nk g lagieyh!

m4rilyn on June 17, 2010 at 9:59 PM said...

bestnya layan pesta buku

qimiqa on June 17, 2010 at 10:08 PM said...

npew x ambik awrd??

~aSHa~ on June 17, 2010 at 10:55 PM said...

jalan2 dpt air mineral...hihh

zaradgreat on June 17, 2010 at 11:27 PM said...

tedi
meh datang rumah aku mandi
rumah aku ada air perigi
heeeeeee

QieFLy si Dolce on June 17, 2010 at 11:34 PM said...

nampak buku tetiba ngantok pula hehehe....comel patung n kucing tu...

POSH76 on June 17, 2010 at 11:39 PM said...

cumilnyer kucing ni hehe

nisya on June 18, 2010 at 2:23 AM said...

rm680?? gullppp!!! telan ayaq lio menbacanya

'AQILAH on June 18, 2010 at 2:35 AM said...

pet shop kat situ ada kucing....wewewew~~ suka2...

Softtouch [Hanim] on June 18, 2010 at 9:47 AM said...

igtkan tedi beli idung penyek tu..he he he

alololo comelnya kucing bulus tu..tp mahalnya, xmampu...

e.t.t.y on June 18, 2010 at 10:25 AM said...

ooh tedi, adakah kita berada di bangunan yg sama pada waktu yg sama, atau kita yg awal, atau kamu yg awal. semestinya, pesta buku tu kita pegi dan ambik novel charmed 3 buku rm20. anak kucing hitam tu yg kita idam2kan, sebab masa tu anak kucing sekor lagi tengah tidur.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting