Thursday, June 17, 2010

JaLan-JaLan Di DaTaraN MaJLis BanDarayA MeLaka BersEJaraH.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:03 PM
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Hai semua. Lama rasanya saya tidak bersiaran dalam blog Mak Lang ini. Memandangkan dia bercuti sekarang dan sedang berpoya-poya jadi saya mengambil ali mengemaskini blog ini. Oh! Mengambil alih ya, bukan mengambil Ali! Ekekekeke..

Petang semalam Mak Lang membawa kami ke Dataran Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah. Di sebelah Jusco lama dan berhadapan dengan Melaka Mall. Dekat sahaja dari rumah.

Photobucket

Ini saya dan adik Ija. Tengok! Saya ceria sahajakan? Adik Ija menangis. Pak Din kata Adik Ija ini 'kememeh'. Kememeh itu apa? Oh! Pak Din itu pakcik saya yang selalu bawa saya main gelongsor!!!

Photobucket

Saya senyum terpaksa.

Photobucket

Oh Mak Lang! ambilkan gambar saya dengan Belon Sang Kancil itu!!

Photobucket

Saya dan Busu.

Sekejap sahaja ke sana sebab hari sudah petang.

Mak Lang, lepas ini boleh bawa kami ke Melaka Wonderland Theme Park pula? Kita mandi manda! Tapi Mak Langlah yang belanja!! Hik hik hik!

Notakakitangan kakak : Saya rasa mahu saja terjun ke dalam kolam besar itu!






10 kUs-kUs:

d0tbl0gsp0td0tk0m on June 17, 2010 at 2:05 PM said...

kememeh tu ... cepat sangat menangis... usik sikit je dah menangis... manja la gitu kunun..

lama btl tak p melaka nih wey.... masa bujang dolu ada kawan kat batu berendam.... rmh depan airport je... huhuh

attyfir on June 17, 2010 at 2:16 PM said...

beshnya jalan2 bandar melaka..

sueanne on June 17, 2010 at 2:22 PM said...

lama dah tak tengok wani n adik ijaa..dah besar erhh dia..comel n cute lakk tueee...

Nak polok2 je budak2 comel ni..heeeeeeeeeee

birU on June 17, 2010 at 2:25 PM said...

salam,

lain kali suruh maklang ajak mak teh ikut sekali leh?
lalalla

Shamrin Mat Janih on June 17, 2010 at 2:37 PM said...

Kalau ada rezeki nk juga jejak kaki ke Bandar Melaka ni

RaFFLeSiA MeRaH on June 17, 2010 at 2:37 PM said...

lamenyer laaa x sampai ke negeri bersejarah melaka....seingatnya dekat 7,8 tahun dah kott...silap2 lebih lagi....huhuhu....

bylindakitchen on June 17, 2010 at 3:06 PM said...

mak lang..
bila mahu bawak saya jenjalan pulak..

Anonymous said...

terjun je..jgn malu2 huhuu

CT on June 17, 2010 at 4:53 PM said...

bess gi jalan2...hehehe

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on June 17, 2010 at 5:00 PM said...

knp tak terjun saja?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting