Saturday, June 12, 2010

BiLa Si LemaN BinGunG MemikirkaN HanTaRan KahwiN...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:00 AM
Suatu hari Bedul bertanyakan kepada sahabatnya Leman yang akan berkahwin tidak lama lagi.

Bedul : Aku tengok kau ni muram saja Leman. Patutnya kau gembira sebab akan berkahwin tidak lama lagi?

Leman : Aku bingung fikir pasal barang hantaran yang di minta.

Bedul : Oh! Itu masalahnya. Senang sahaja. Kau berilah alat solek ke apa.

Leman : Bukan itu masalahnya. Dia mahukan hantaran yang sesuai dengan namanya.

Bedul : Erk! Apa nama penuh dia?

Leman : Intan Permata Berlian!

Bedul : &^5$$$(8**7^

Nota kakitanganku : Masaklah kau Leman!!!








12 kUs-kUs:

~AmyLiana8886~ on June 12, 2010 at 12:22 AM said...

nasib 3 je..huhu..kalu x hbs...hehe..

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 12, 2010 at 12:25 AM said...

maunya bankrap camni..


hehe..

aNiSa hANg tUaH on June 12, 2010 at 12:31 AM said...

heheheh
demand gilaa
:D

Jantan Keparat on June 12, 2010 at 12:35 AM said...

hahahaha...
metal!

qimiqa on June 12, 2010 at 12:36 AM said...

hahaha demand tol..
ish.. hehehe

~~INTAN~~ on June 12, 2010 at 12:39 AM said...

uh....
adakah sy 'intan' yg dimaksudkan??
hihiiii...
=P

mier@merr on June 12, 2010 at 12:40 AM said...

wahhhh.... mmg masak la lemannn

JMR on June 12, 2010 at 12:40 AM said...

memang masakla si leman tu..salah dia gak. terlalu mewah mencari gf nama cam tu...

hanie@nisya on June 12, 2010 at 12:55 AM said...

bankrup la leman hahahaaa

azieazah on June 12, 2010 at 1:08 AM said...

LEMAN... kalu dapat anak nanti, boh nama ZULIAN DELIMA MERKAH...hehehehe

~aSHa~ on June 12, 2010 at 1:48 AM said...

kalo la nama spt jehan miskin kan mudah...ahahahahaha

bellar0ssa on June 12, 2010 at 3:04 AM said...

uih ted.lama aku xjejak kau.cam biaa aku dah banyak tak update cite kau.hmm takziah untuk kimo..sorry aku baru tahu..

aku komen sini sebab tuuu aku nampak nama aku..intanberlian.hehe...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting