Friday, June 25, 2010

LeLaki 58 Tahun Di BunuH 2 harI sEBeLum BerTunanG : AduhaI! RumahnyA DaLam 5km Dari RumaH akU!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:00 AM
Photobucket

ANAK mangsa, Hasni Rozela, 30, (tengah) bersama adiknya Asyraf Raznan, 27, (kiri) tidak dapat menahan kesedihan sambil ditenangkan ahli keluarga ketika menunggu jenazah arwah Mohd Redwan Ali, 58, di pekarangan Bilik Mayat, Hospital Melaka di sini, hari ini. Mangsa ditemui mati dengan dua kesan tikaman pada badan di kediamannya dan kejadian dipercayai bermotifkan samun. - Foto Rasul Azli Samad
Jun 24, 2010 8:19 pm


Beliau bakal bertunang pada Sabtu ini. Namun hajatnya tidak kesampaian selepas di jumpai mati di bunuh dengan 2 kesan tikaman di dada.

MasyaAllah.

Aku harap pihak polis dapat memberkas secepat mungkin penjenayah tersebut sebelum datang ke rumah aku pula!!!

Al-Fatihah buat mangsa, Takziah buat ahli keluarga.

Nota kakitanganku : Kalau nak rompak, rompak sajalah, tak perlu jadi pembunuh!!






19 kUs-kUs:

mier@merr on June 25, 2010 at 12:16 AM said...

ati2 ye ted... org mcm tu da tak kira sape...haish...

aNiSa hANg tUaH on June 25, 2010 at 12:20 AM said...

aduhai.
menakutkan laa
macam2 hal skrg ni

Jard The Great on June 25, 2010 at 12:25 AM said...

kejamnya.. huhu

FatinZol on June 25, 2010 at 12:29 AM said...

innalillahiwainnailaihirajiun....

*taktau nak cakap pe dah..
dunia makin kejam

QieFLy si Dolce on June 25, 2010 at 12:30 AM said...

kenapa perlu bunuh membunuh....dah takde perasaan takut ker?? kenapa manusia harus saling bertumpah darah...

Entry terkini : 10 Perkara Lelaki Harap Kamu Tahu.

Khairunnisa' on June 25, 2010 at 12:30 AM said...

Ajal tidak mengenal siapa dan bila. Hati-hati dan sedekahkan Al-Fatiha kepada arwah.

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 25, 2010 at 12:36 AM said...

Al-fatihah.

mana perginya fikiran waras orang kita sekarang ni..

nadirah_nor on June 25, 2010 at 1:02 AM said...

dunia dah x selamatt
:(
al-fatihah

dkama on June 25, 2010 at 2:58 AM said...

jodoh dan ajal kerja Tuhan... Al Fatihah... PEACE...

nisya on June 25, 2010 at 3:15 AM said...

nyawa manusia cam dah takde nilai je skarang nie...

zino on June 25, 2010 at 6:38 AM said...

sangat kejam..

al fatihah.

Hazzy Ishak on June 25, 2010 at 7:59 AM said...

nak samun pun tak payah la sampai membunuh

Softtouch [Hanim] on June 25, 2010 at 8:18 AM said...

betul tu nak samun xyahlah bunuh2 bagai..amikjelah brgnya...Al-fatihah

ctpayong on June 25, 2010 at 9:34 AM said...

al fatihah utk arwah

deena awanis on June 25, 2010 at 9:39 AM said...

selamba je bunuh2 orang..aku ni, sejak preggy, nak bunuh nyamuk pun takut kenan..hikhik

makdara terdiva on June 25, 2010 at 11:34 AM said...

adoiii takutla..org skrg byk yg psiko..sakit ati jer..bunuh..jeles je tembak..takut..takut..

tasekM on June 25, 2010 at 1:21 PM said...

yu dok bukit katil ke yang..?



.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on June 25, 2010 at 2:39 PM said...

kejamnya pembunuh itu :(

Uruchimaru @ kf on June 25, 2010 at 4:01 PM said...

menurut sumber dlm sebuah hadis, mati akibat mempertahankan harta sbgi mati syahid..

Alhamdulillah buat si mati,semoge dirahmati Allah ke atasnye..

salam takziah......

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting