Thursday, June 24, 2010

Maya kariN PuLa ke MaHkamaH syariaH : CanTiknya BerTuDunG. SuamI KacaK! eH!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:04 PM
Photobucket

Maya bertudung litup! Berbaju kurung moden. Cantik dan kemas. Bukan macam sesetengah artis yang pakai sendat ke Mahkamah Syariah. Kan Bung kan? Eh! Tersebut pula!!

Tidak di ketahui apakah tujuannya mereka ke mahkamah. Namun yang pasti bukan untuk bercerai seperti sepatah komen suaminya 'No divorce'. Syukur.

Photobucket

Alamak!! Tertepek pula gambar suami dia. Kau gatal ya Dak Itam ( Dak Itam di persalahkan) Ha ha ha ha...

Okeylah.
Doakan yang terbaik buat mereka. Leboh-lebih lagi suaminya seorang saudara baru. Bimbang akidahnya andai berpisah nanti.

Sumebr gambar dan berita di sini.

Nota kakitanganku : Minta yang baik-baik.





25 kUs-kUs:

kurawk on June 24, 2010 at 6:25 PM said...

wah lakinye ensem cam aku laa pulakk..hahaha :D

cik elina on June 24, 2010 at 6:26 PM said...

segaknya..
hahak

cikAfro on June 24, 2010 at 6:32 PM said...

encik shorthose tu mmg ensem.mat saleh katekan.hihi.dak itam suke??

Khairunnisa' on June 24, 2010 at 6:33 PM said...

Masha'Allah, itu je yang mampu keluar dari mulut lepas tengok suami dia.

=x

Hopefully, tiada apa yang buruk terjadi kepada mereka berdua :)

Watierman, rmanbkr on June 24, 2010 at 6:33 PM said...

Wah...Dak Itam...ni ajaran Untie Tedi pada Dak Itam ya!....Bimbang jugak kalau tak dipantau....si Tomei pun tepek gambar mamat hansem...takut Hubby Akak cemburu lak..kah..kah..kah...Moga Allah panjangkan jodoh mereka...Amin!

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 24, 2010 at 6:35 PM said...

kemain lagi Dak Itam..

Minta jodoh dorang berpanjangan.InsyaAllah.

FarHa on June 24, 2010 at 6:36 PM said...

huhu..moga2 tak de masjid yg runtuh..

tp kalo maya sendiri pon lagu tu..nanti lakinye jadi lagu nih (phm2 laa maksudnye ek) ahaks

tp sama2 doa agar suaminye tidak kembali ke agama asal..

aNiSa hANg tUaH on June 24, 2010 at 6:40 PM said...

maya mmg cantik
:)

Mr PenyuBiru on June 24, 2010 at 6:40 PM said...

masih teringat lagi wedding mereka yg dlm hutan tu.

NARDtheNERD on June 24, 2010 at 6:45 PM said...

semoge x cerai lah...
aminn..=))

irahehe on June 24, 2010 at 6:48 PM said...

hensem lah laki die.haha~
moge2 xbercerailah kan..amin.

:))

iqbalsyarie on June 24, 2010 at 7:12 PM said...

wah...lelaki tu mcm kenal je...jiran kot..eh..tak..tak kenal la..haha
Latest post: cerita lima ratus

zareda said...

suami hensem dan educated, isteri cantik dan terkenal.. bukan jaminan rumahtangga akan kekal bahagia.. apapun harap mereka berdua kembali bersama..

Nur Su'aidah on June 24, 2010 at 7:31 PM said...

wahhhhh cantik nye maya!! :)

aNIe on June 24, 2010 at 7:47 PM said...

Cantiknya Maya...segak juga suaminya...

Harap2 mereka tak bercerai...krana usia perkahwinan baru setahun jagung...

amaL on June 24, 2010 at 8:12 PM said...

alalalaa..innesen nya tengok maya pakai tudung gitu. hehehe. comel!

cikgu isza on June 24, 2010 at 8:25 PM said...

hari itu macam nak cerai..
dunia mereka berbeza kata mereka..
harap mereka telah temui keserasian dan jodoh berpanjangan..

LiNda on June 24, 2010 at 8:48 PM said...

Moga jodoh mereka tetap utuh .

HonEyBuNNy on June 24, 2010 at 8:56 PM said...

maya mmg cntik lagi bertudung kan...asal g mahkamah bertudg..ehheh.

nisya on June 24, 2010 at 9:10 PM said...

sian dak itam dpersalahkan.. Sabo ye dak itam? Hahahaaa

Boneka Tak Sakit on June 24, 2010 at 9:26 PM said...

jgn la cerai baru kahwen kut! malo ak aku nanti
*seakan2 adik maya karin lak hehe..


SEMUA POMPUAN DLM NIE GAY!!! memang lah dia ensem jgn lah jadi gay!

PinQib on June 24, 2010 at 9:28 PM said...

hehe.. alhmdulillah.. ingt nk dvorce da

Rowena Chasez on June 24, 2010 at 9:29 PM said...

fuyooo..
hensemnyer..
Alhamdulillah bkn kes cerai..(:

niesz on June 24, 2010 at 9:48 PM said...

ensem nye husbnd die..hihi..niesz pon da naik miang da..hahaha...

black_mel on June 24, 2010 at 9:58 PM said...

cantik dia pakai tudung...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting