Friday, June 11, 2010

PiaLa DuniA aFrikA SeLaTan 2010 BermuLa : sayA TiDak minaT BoLa TeTaPi MinaT PaTunG Ini. siAPa mahU HaDiaH?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:26 PM
Photobucket

Memang tidak minat bola. Terus terang cakap sahajalah. Bukan macam sesetengah orang yang terpaksa hipokrit minat bola sebab teman lelaki dia minat bola. Bila tanya pasukan apa yang masuk Piala Dunia? 'Ehmmm...' Dia berfikir panjang.

Okeylah,
hanya mahu cakap, suka patung ini tetapi harga dia mahal. Bukan besar mana pun. Di Pasaraya Giant bersepah-sepah tetapi kuatkan hati. Membazir. Ha ha ha. Ini bukan kenyataan kedekut!!

Tetapi,
jika ianya di hadiahkan aku terima dengan senang hati. Ini bukan kenyataan meraih simpati. Tetapi kalau ada yang mahu beri sila emel untuk minta alamat. Ha ha ha ha!!

Sekian.

Selamat menonton perlawanan pembukaan Piala Dunia. Belum terlambat rasanya kamu baca 'entry' aku siang tadi yang bertajuk ' Kepada Kaki Bola : Ini Kisah Peminat Bola Yang Bacul. Ambil Pengajaran.'

Nota kakitanganku : Jangan hingga lalai dan leka.







18 kUs-kUs:

Dina Zakaria on June 11, 2010 at 7:20 PM said...

ingat kan ko nak kasik hadiah patung tu kat aku yang tengah berhempas pulas pasang adds ni..hehheehe..

tedi, kasik ym address lah..nanti malam boleh sambung mintak tunjuk ajar lagi menyelesaikan nuff aku tu..tu pun kalo ko x keberatan ler..

mahu pergi mandi n solat dulu..daa

Mimi Saidi on June 11, 2010 at 7:24 PM said...

ooo..ade gak rupenye laki x minat bola

ISZA on June 11, 2010 at 7:24 PM said...

memang comel.. kalau ada yang sudi bagi nak jugaaaa :)

Nadiene on June 11, 2010 at 7:30 PM said...

aku x minat la kak tedi, huhu...

bola tampar n bdmnton jek minat.. huhu

MaryamJamilah on June 11, 2010 at 7:39 PM said...

mahal ke? brape ringgit? :)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on June 11, 2010 at 7:41 PM said...

he he he~

comel~

tapi aku kali ni, tak beli barang untuk WC sebab kali ni dah ada jersey segala~

=)

reha said...

ceh..igtkan akak nk bg adiah kat kite... bweekkkk

Mimi Saidi on June 11, 2010 at 7:51 PM said...

hahahaha..sori yaww!kesilapan teknikal

wanita mutalib on June 11, 2010 at 8:01 PM said...

kiter suka tengok bola..tapi maaf memang buta bola...suka tengok diorang kejar bola yang sebijik tuh..



kelakar la diorang tuh wakakakaka..



owh mesi.........

itu ajer te kenal wakakaka..

mari sokong argentina..

betui ker pun?? wakakakaka..

Nur Suaidah Bachok on June 11, 2010 at 8:07 PM said...

aku minat ! hehe

Unknown on June 11, 2010 at 8:27 PM said...

aigoooo..tedi..x semua macam tulah..what about me?/>??camne saya ni..aku xde boyfriend lagik dolu, aku dah minat bola tau..sob sob..
this is so sad!!!

tp patung tuh memang cute..

hwaiting Go Korea!! ahha tetiba aku jadik fan bola korea...ahhaha

Unknown on June 11, 2010 at 8:33 PM said...

aku minat bole bukan sebab bf aku minat bola.. lagipun aku xde bf... :)
aku aku di larang tgk bola sbb ayh aku yg larang.. katanya pompuan xelok tgk bola.. kang bertambah ksar laie aku jd nya... :))

apa pun, patung tu memang cantik ar.. ted, kalo ada 2 boleh share tak ngan aku?? :p

Frodo Baggins on June 11, 2010 at 8:41 PM said...

hahahhahaha. bola itu bulat
itu yg wat berkilo2 juta manusia minat. wa pun dah dapat hadiah patung. cam sioot! hahahha



>>____<<

NUNU EERA on June 11, 2010 at 9:06 PM said...

comel... ade muke kucing ckit..;)

e.t.t.y on June 11, 2010 at 10:26 PM said...

suka teddy bear, tp tak suka nk simpan. banyakkan habuk kt rumah je.

PN[asam]pedas on June 11, 2010 at 11:59 PM said...

samela kiter...

asma on June 12, 2010 at 12:45 AM said...

huhu..demi boyfren ade jugak kadang sanggup 'prihatin' pasal bola padahal die x minat pun..

[z@ck] on June 12, 2010 at 5:55 AM said...

aku mmg tak minat bola..tapi kalau yg lawan tu Kedah terus minat.hahaha

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting