Friday, June 11, 2010

aPa yanG OranG TiDak sukA, iTuLah yanG aKu sukA : KaTa KuncI Dan 'BuFFereD Earnings kE Lima....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:10 AM
Semalam ada baca 10 atau lebih perkara yang seorang blogger tidak suka. Antara yang aku ingat, dia tidak suka 'entry' pasal pendapatan pertama Nuffnang, kata kunci dan tips-tips. Aku menulis di kotak komennya aku tidak setuju dengan 3 perkara itu.

Jadi, pagi ini aku buat 'entry' pasal perkara yang orang tidak suka tapi aku suka.

Photobucket

Semalam ada tulis pasal terkejut dalam 3 BE dalam satu hari. Dan berharap ianya akan bertambah setiap hari. Syukur. Harapan di dengar. Hari ini satu lagi menjadikannya 5. Terima kasih Nuffnang. Seronok sebab semuanya berfungsi di paparan iklan.

Photobucket

3-4 hari ini ramai yang mencari tentang Anjakan Gaji Pertama. Aku mahu bantu tetapi tiada soalan. Bekerja di bahagian pentadbiran, perkhidmatan dan kewangan memberi aku sedikit ilmu tentang itu. Jika kamu mencari dan ada apa-apa soalan sila ajukan di 'shoutbox' atau dalam 'entry' terkini agar aku perasan soalan kamu.

Begitu juga dengan lokasi Kem Latihan Kemah. Aku Berkursus Kenegaraan di sana dan tahu lokasinya. Sila bertanya okey. Aku akan beri peta. He he he he.

Kelebihan bila kamu mencari dan kamu berjumpa kamu tidak manfaatkan. Kamu boleh bertanya kepada pemilik blog tentang maklumat lanjut tentang sesuatu perkara. Mungkin mereka dapat membantu.

Sekian.

Perkara yang orang lain tidak suka tapi aku suka untuk tulis.

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Selamat malam!





11 kUs-kUs:

Mario on June 11, 2010 at 12:37 AM said...

uikkk.....apa weh yg blogger tak suka tu...kat mana ko baca...bg tau arrr...bole arr aku perbaiki lg blog aku yg mcm tu...haha

al-mankaraqi on June 11, 2010 at 1:39 AM said...

salam ziarah!....no komen hehehe....

nIsYa on June 11, 2010 at 1:43 AM said...

biase la tu. tak semua suka benda yg ssame :)

Rara on June 11, 2010 at 1:43 AM said...

selamat malam juga.. :)

Unknown on June 11, 2010 at 6:29 AM said...

salam..dia tak suka..dia punya pasal..akak suka per psl tip dan nuffnang ni..

Softtouch [Hanim] on June 11, 2010 at 9:03 AM said...

tahniah tedi..masyuklah pasnie...

InaYusoff on June 11, 2010 at 10:57 AM said...

dear^^memang susah nak cari kem pelatih kemah tuh...sangat susah....
saye dok cawangan latihan...pernah hantar staff ke kem tersebut..aduhai..alamat dia punye la pendek........lepas tuh orang Johor pon tak tau kem tuh kat mane..sangat la menyusahkan..

Tupai Karan on June 11, 2010 at 4:56 PM said...

sapaaaaaa tu yg xsuka?

Khairi Mohd on June 14, 2010 at 10:39 AM said...

baru aku tahu buffered earning itu pendapatan terumpuk. hahahaha. mcm mana tu eh, setting bahasa. ke? adui...

Pert Doherty on June 14, 2010 at 11:41 PM said...

haha..

Hellioz on June 15, 2010 at 12:23 AM said...

ape lu letak kt survey?

gwa xnah dapat BE pon
gyahaahhahhaah~

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting