Tuesday, June 22, 2010

HuJaN Dan PaNaDoL

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:45 AM
Subuh tadi hujan turun dengan menggila sekali saat aku sedang terkebil-kebil atas katil dengan sakit kepala yang tidak kurang sejak semalam.

Tekanan!

Perlu lagi telan pil berwarna nampaknya. Jika tidak kurang juga, mari aku ajar cara hantukkan kepala ke dinding secara extrem!

Sekian, terima kasih.

Nota kakitanganku : Migrain Og Migrain!






14 kUs-kUs:

ejaMaria on June 22, 2010 at 7:59 AM said...

mak pesan jgn biar air hujan kena ubun2... klu kena juga bila balik mandi basuh kepala terus... ni petua elakkan demam n sakit kepala org dulu-dulu...

take care...

relevan on June 22, 2010 at 8:01 AM said...

Semoga berjaya yer..

mier@merr on June 22, 2010 at 8:01 AM said...

aku pernah buat.hantuk ke dinding bertalu2...berkesan! tp cuma sekejap aje lerr

relevan on June 22, 2010 at 8:02 AM said...

Orang kata..jika sakit gigi kita kena cabut gigi..Jika sakit kepala kita kena cabut kepala ke?.. hehe!

Misz Pinkie Winkie on June 22, 2010 at 8:11 AM said...

ala siannya cik tedi kita.
cuti lah...tak payah pergi kerja.

m4rilyn on June 22, 2010 at 8:13 AM said...

migrane...
doc kata no nescafe no chocolate

tp berpantang pun kalo dah nak kene,kene gak.

the best is sambung tido sambil berselawat...insyallah bangun tido ilang sakit tu :)

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 22, 2010 at 8:18 AM said...

cuba Ted baca info pasal migrain.
kurangkan caffein, kena cukup tidur, jangan stress selalu.


lagi satu.. bukan nak promote sekadar kongsi je tau.
alhamdulillah, lepas kRina makan produk SDII yg baru 6 hari ni sakit kepala takde langsung walaupun kRina tak sentuh nasi sebiji pun.

member kat ofis sumer kata ada improvement. kalau tak setiap pagi sebelum lunch mesti kepala sakit pastu burp-burp angin keluar.

Watierman, rmanbkr on June 22, 2010 at 8:42 AM said...

Migraine Akak hilang terus...lepas kena sejarum kat Hospital..somewhere in 1988 lama dulu....may be Dik Tedi perlu gi Hospital gak kot!

redNing on June 22, 2010 at 8:56 AM said...

buat je lah apa yg patut..asal hilang sakit

Salmia on June 22, 2010 at 8:57 AM said...

hantuk kepala tu lagi teruk la tedi.. sabar ye..

deena awanis on June 22, 2010 at 9:00 AM said...

mak aihhh..tahap hantuk kepala ni memang kronik dah ni wehh..pergi laa jumpe specialist..take care ye!!

Softtouch [Hanim] on June 22, 2010 at 9:13 AM said...

tedi jgnlah smpai hantuk kepala kat dinding...mkn ubatlah yer...take care

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on June 22, 2010 at 3:20 PM said...

aku balik kj telan panadol 2 biji terus fengsan pagi


cuti pompuan hehehe

ciK LyndaWawa igUana on June 23, 2010 at 10:19 AM said...

hujan2 lagila sedap tido cik tedi...papepun,,,jgn stress sgt.....k

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting