Thursday, June 24, 2010

BuDak 9 Tahun LahirkaN bayI LeLakI Di PuLau PinanG hasiL HubunGan DenGan KekasIh yanG BerusIa 14 taHun? : Budak sEkaranG SemakIn MenGerikan!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:31 PM
Harapnya berita ini belum sahih. Kerajaan Negeri Pulau Pinang pun masih menyiasat mengenai ini. Namun seandanya betul, aduhai! Semakin berani budak-budak sekarang. Seusia itu sudah tahu mengadakan hubungan sampai ke tahap itu.

Berita ini di keluarkan oleh sebuah akhbar berbahasa Cina setelah mendapat sumber dari sebuah badan bukan kerajaan (NGO ) setelah nenek kepada budak perempuan itu membuat aduan.

Darjah 3 beb!!

Tidak dapat di bayang!

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Tapi kucing umur setahun pun sudah beranak!





26 kUs-kUs:

aNIe on June 24, 2010 at 9:36 PM said...

Ya Allah...apa nak jadi dengan budak2 sekarang ni...

Dunia dah semakin tua...segala2nya dah tonggang langgang...

Kalau benarlah...nauzubillah...

Liliyuli on June 24, 2010 at 9:43 PM said...

mesti mereka tu liar...ishhh ishhh

cheqna on June 24, 2010 at 9:46 PM said...

nauzubillah....=(

Ery Farieha on June 24, 2010 at 10:03 PM said...

cepatnye budak tu baligh
huhuhu
adui scarynye~

aNiSa hANg tUaH on June 24, 2010 at 10:07 PM said...

ya Allah
ape nak jadik dgn budak2 zaman skrg

advance sungguh

chekgu BaniHassim on June 24, 2010 at 10:09 PM said...

musti susah jadi ibu muda kan??
ish2...

Hana Faza-same person on June 24, 2010 at 10:10 PM said...

moga jadi pengajaran semua

NahDaTuLIzaH on June 24, 2010 at 10:23 PM said...

Nak kena bala ke?

~aSHa~ on June 24, 2010 at 10:24 PM said...

Tedi umur kucing tak sama dgn umur kita kan?

ada sorang kakak tu cite la...kalo umur manusia setahun dia jadi 6 tahun....gitu la...

tul?

Fatin Aliyya on June 24, 2010 at 10:26 PM said...

tawu xper.budak2 sekrg menyeramkan.huhu

JMR on June 24, 2010 at 10:28 PM said...

9thn dh matang ek...hehehe..alahai si tedi ni dok cmpare ngn kucing lak..hahahha..mmg la...tp ayam bertelur kan?:-p

al-lavendari on June 24, 2010 at 10:28 PM said...

dalam konteks ini negara kita dah tak banyak beza dengan negara barat sekarang ni.

Yunus Badawi on June 24, 2010 at 10:34 PM said...

masa saya umur 9 tahun saya tak tahu apa2 pun tentang ni sbb sekolah kami semua lelaki hehehe

zulkbo on June 24, 2010 at 10:48 PM said...

salam..
arghhhh..sakit
hati bila
membacanya..
macam2 budak sekarang

Fay Nana (Cik Fana) on June 24, 2010 at 11:00 PM said...

dahsyat! saye 9 tahun masih kesat hingus pun tak reti lagi. balik rumah cume tau makan tengok kartun dan main basikal. isk isk

ayaa alyy on June 24, 2010 at 11:01 PM said...

takot nyaa. bru 9 tahun kot. mcm2 skg niee

nadirah_nor on June 24, 2010 at 11:03 PM said...

aaaiihh
hanya mampu geleng kepala
nn bdoa
bnda2 cmginih x berlaku
pd kita mahupun saudara terdekat

HUDA on June 24, 2010 at 11:13 PM said...

hish. nak kene sebat masing-masing neh. menakutkan!

intanurulfateha ❤ on June 24, 2010 at 11:17 PM said...

omaigod!
dunia akhir zaman

iqbalsyarie on June 24, 2010 at 11:23 PM said...

sgt geli dan ngeri dan pelik dan sedih.Zina berleluasa
Tedi dijemput utk membeca my latest post: cerita lima ratus

Lelaki Ini on June 24, 2010 at 11:40 PM said...

bia betul?

QieFLy si Dolce on June 24, 2010 at 11:42 PM said...

huh!!! tergaman baca entry kak tedi nie.... :(


Entry terkini : 10 Perkara Lelaki Harap Kamu Tahu.

ejaMaria on June 25, 2010 at 8:03 AM said...

biar betul... darjah tiga... 3 ?
huh...

Softtouch [Hanim] on June 25, 2010 at 8:18 AM said...

9 tahun?apelah nak jadi....kecik2 dah pndai dah....

ciK LyndaWawa igUana on June 25, 2010 at 10:56 AM said...

mudanya......

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on June 25, 2010 at 2:40 PM said...

astagfirullahalazimmmmmmmmmmm

budak2 zaman sekarang sangat advance!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting