Wednesday, June 30, 2010

'CasH Out' PenDaPaTan NuFFnanG Dan saTu riBu tiGa !

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:13 AM
Photobucket

Hari ini betul-betul di penuhi dengan perasaan cemburu. Sempat melihat sepintas lalu senarai kemaskini di 'dashboard' dan juga di Perkampungan Teman. Ramai betul yang buat 'entry' tentang 'cash out' pendapatan Nuffnang!

Bilalah agaknya aku mahu tekan butang 'Tebus' itu. Pendapatan aku tidak sekencang 'cash out' pertama sebelum ini. Jika dulu mewah dengan BE sekarang miskin. Ekekekekeke...

Jadi kena tunggu sebulan lagi. Untung-untung dapat 'cover' poket yang kosong selepas raya nanti. Ha ha ha

Kepada kawan-kawan yang 'cash out' pendapatan Nuffnang tu, seperti Cikgu Isza, DJ dan salmia, ucapan aku ialah ' Ingat daku dalam Cek Nuffnangmu'. Ekekekeke...

Photobucket

Alhamdulillah. Pengikut blog sudah cecah 1000. Pagi semalam ada 1004. Malam tinggal 1003. Mungkin blogger yang memadam aku itu tidak suka dengan 'entry' ini. Hik hik hik.

Betul, apalah ada pada bilangan pengikut jika kita tidak saling mengenali. Oleh itu, rajin-rajinlah singgah dan bertegur sapa, agar aku tahu kamu siapa. Terima kasih buat 1003 pengikut blog aku! Sokongan kamu semua amat di hargai. Terima kasih!

Nota kakitanganku : Syukur dengan apa yang di peroleh dari berblog. Baik pendapatannya mahupun kawan-kawan. Gembira!!





33 kUs-kUs:

aNIe on June 29, 2010 at 8:28 PM said...

Tahniah tEDl...akak dah buat cashout tapi lom dpt lagik...kali pertama dpt cashout nuffnang ratus2...hehehe...

Ramainya follower tEDl...tapi yang penting saling mengenali...kan?

Nur Suaidah Bachok on June 29, 2010 at 8:42 PM said...

erkkkk.. ku dah buat cashout tapi kan tedi, masalah aku cm ko jugak. BE dah takde la skg. tak lekat dah. emmm~ sabar sabar. hehe

Tengku Speki on June 29, 2010 at 8:45 PM said...

bestnya..
:'(

nuffnang aku baru berapa..
nak cover broadband pun tak lepas lagi.. :'(

Acik Erna on June 29, 2010 at 9:01 PM said...

tedi..sabau ye..nanti dapat la tu..kalau akak punya ada..kalau je..sebab tak rajin sangat menulis..nanti..akak tanya tedi..caman nak buat untuk cash..akak dah cuba buat dua atau tida iklan..tapi tak jadi juga..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on June 29, 2010 at 9:15 PM said...

baru nak cash~


hehehe

.::WaNiE::. on June 29, 2010 at 9:42 PM said...

nuffnang tu sampingan je i believe?

yg penting dapat kepuasan blogging hahahaha

Anonymous said...

emm tetibe setuju dgn c wanie..

apekah?

Anonymous said...

tedi klu rajen ok....

hai kwn dapat bayaran hanye dgn membaca artikel click sini http://www.readbud.com/?ref=4545324

josh on June 29, 2010 at 10:19 PM said...

blog aku xde nuffnang..

ISZA on June 29, 2010 at 10:47 PM said...

memang memberi pengaruh bila baca entri orang lain cashout duit tu.. itu sebab akak tertekan.. ngeee :D

Qisha on June 29, 2010 at 11:25 PM said...

tahniah tedi..bila la nak cash out..macam tak akan je

JMR on June 29, 2010 at 11:28 PM said...

yey..rm1003 ye..blanja sy?

Yunus Badawi on June 30, 2010 at 12:04 AM said...

Ramainya pengikut. Kalah ayah pin hehehe

Kalau saya nak jadi pengikut 2 kali boleh tak?

Anonymous said...

wahhh dh kaya nnti jgn lupakn kitorng huhuhuuu

Unknown on June 30, 2010 at 12:49 AM said...

tahniah
ramai dah followers ;)

hahaha same cam ery
miskin sbb da xde BE
huhuh~

IntanBerlian on June 30, 2010 at 1:01 AM said...

huhu entrah bila lah aku nak cash out ek.huhu

KiFli MaLLy on June 30, 2010 at 1:02 AM said...

hurm ntah la apa gunanyer klu ramai follower hanya sekadar untuk berlumba2 memenuhi kehendak dan ingin menunjuk2...aku genap setahun berblogging dan aku berasa gembira berblogging tanpa ada sifat dengki kat blogger2 lain...pasal cash out tu biar aku peram lama2...hehhee baru baper sen je akaun aku tu...
Entry terkini : kamu ada guna Live Traffic Feed tak??

~aSHa~ on June 30, 2010 at 1:42 AM said...

tedi kamu pun hampir dipengaruhi ye...ehehehe tgu entry aku yg dah ready dari ptg nak publish esok..(autopublish)...

aku pun hampir terpengaruh ni....ramai betul dah tekan butang emas itu..

Watierman on June 30, 2010 at 2:49 AM said...

Dik Akak nak gi Melaka ni!!!

nIsYa on June 30, 2010 at 3:35 AM said...

gembira kawan dengan kamuuu!!!!!!! :)

Qaseh Suhaida on June 30, 2010 at 5:01 AM said...

sabar la tedi masanya smpai jua...tp kalo dpt jgn lupa kat kitaorg sudah laaaa

Cetusan on June 30, 2010 at 6:31 AM said...

terima kasih info,
tedi tak nak buat en3, anak kucing rapat dgn anak burung
lagi HOT..hhee

zino on June 30, 2010 at 6:37 AM said...

kalau dapat ribu2 nanti belanja le semua pengungjung blog ni.. hehe

RaFFLeSiA MeRaH on June 30, 2010 at 7:47 AM said...

x penah wat cash out lagi, coz total blog aku x penah sampai RM20 ringgit lagi...ahaksss...heran heran....

Zareda Norman on June 30, 2010 at 8:11 AM said...

ingatkan tadi dapat cek 1003.. tak pe tak pe.. lama lama boleh dapat tu banyak tu.. keep it work..

asilahmuhajer on June 30, 2010 at 8:14 AM said...

tedi, pinjam ayat boleh?? ingat daku dalam cek cash out mu. hehehe..

Relevan on June 30, 2010 at 8:17 AM said...

Jangan tunggu Cash out saja..pas tu boley bawak kita makan2..

Dina Zakaria on June 30, 2010 at 9:20 AM said...

aku punyer income baru RM0.50 sejak ko ajar aku pasang nuffnang ari tu..hihi

ringo on June 30, 2010 at 11:55 AM said...

wah jangan lupa belanje. haha

meowwmania on June 30, 2010 at 12:34 PM said...

wahh dah 1000?? kencang seh ;)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on June 30, 2010 at 1:52 PM said...

nuffnang aku selepas 2 tahun ialah RM 120. ekekeke
alhamdulillah

Aini on June 30, 2010 at 2:09 PM said...

sedang menunggu cek nuffnang sampai ni =)

Qib on June 30, 2010 at 11:25 PM said...

hehe.. bnyak tu akak..
sya ni bru ada dekat 100.. dalam 2 tahun tu.. sadis..


Jum singgah belog Pink!

Cute tu hodoh!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting