Thursday, June 17, 2010

SuLTan Brunei CeraiKan azRinaz MazHar Hakim TaLak saTu.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:01 PM
Photobucket

Takziah buat Azrinaz Mahzar Hakim Mazhar.
Berita di sini .

Kadang-kadang kita tengok kehidupan orang yang kaya ini macam seronok sahaja. Macam tiada masalah. Lebih-lebih lagi orang yang di kenali ramai.

Tapi kata orang, dalam hati siapa yang tahukan?

Selepas ini rasa-rasanya dia mahu baca berita di TV3 semula ke?

Nota kakitanganku : Kita hanya merancang...





27 kUs-kUs:

CERITAKU... on June 17, 2010 at 10:56 AM said...

Kesenangan itu sementara lagi-lagi kesenangan mereka yang begitu cepat datang kepada mereka...

iva saionji on June 17, 2010 at 11:00 AM said...

baiklah jadi org biasa-biasa saje...sekurang-kurangnya xdelah tekanan melebihi orang-orang kenamaan...

ashie023 on June 17, 2010 at 11:06 AM said...

oh i got this news from my fren in Brunei..last night...breaking news ..last2 kite discuss pasal putera mateem..ermm..ahaha

ItaJeff on June 17, 2010 at 11:10 AM said...

dia dah jd jutawan..tak mgkin nak baca berita lg hehe...

~LP Lum~ on June 17, 2010 at 11:16 AM said...

salam tedi~

huhuhu... nak wat mcm mna, jodohnya hanya takat itu aje... :(

apa pun, xsemestinya kawen ngan org berada n ternama nie, idup kita epy.. kekdg kawen ngan driver lori aje, tapi kekal hingga ke akhir hayat... :)

Miss Izah Mohamed on June 17, 2010 at 11:19 AM said...

BIASELAH HIDUP ADE PASANG SURUT

redNing on June 17, 2010 at 11:38 AM said...

...tuhan yg menentukan (aku tolong sambung)

sueanne on June 17, 2010 at 11:46 AM said...

Sekarang ni, kahwin senang je bercerai berai..kesian kat anak2..huhu

hi beb..lama dah tak singgah sini..heeeeeeeeeeee

MiYOKO TACHIBANA on June 17, 2010 at 11:49 AM said...

mangsa penceraian adalah ank2..sian kt ank2 dia yg comel lote tuu

Jantan Keparat on June 17, 2010 at 11:54 AM said...

takziah jgk..
x tau la nape leh jd cmnieyh...

~AmyLiana8886~ on June 17, 2010 at 11:56 AM said...

terkejut dgn berita penceraian mereka..

aNiSa hANg tUaH on June 17, 2010 at 12:01 PM said...

cerai pulekk

Noor on June 17, 2010 at 12:02 PM said...

syian dia

Dee on June 17, 2010 at 12:05 PM said...

err..banyak citer yg tersirat yg kita x tau..hehehe..

eNaSaN on June 17, 2010 at 12:29 PM said...

cian anak2 dia

m4rilyn on June 17, 2010 at 12:31 PM said...

ajal
jodoh
maut

di tangan Allah.

kita hanya merancang tp Dia yang menentukan.

peringatan yang sedang bahagia tu..ingat2 la selalu

Softtouch [Hanim] on June 17, 2010 at 12:37 PM said...

xkan kot tedi sbb dia dpt duit bermillion xkanlah dia nk jd pembaca berita balik kot...tp rase kesian kat dia n anak2 nya..

dotblogspotdotkom on June 17, 2010 at 12:51 PM said...

ntah le... bila nikah kawen nih mereka ambik mudah.....

qaseh on June 17, 2010 at 1:03 PM said...

mmg berita sensasi lagi meletup dr brunei...Kesian kat anak2 dia.dah la comel belaka

Misz Pinkie Winkie on June 17, 2010 at 1:14 PM said...

erm..susah kawin dengan orang ternama..kita senstiasa perlu bersedia menjadi 'janda'.
takutnya mahu kawin...huhuhuhu

Watierman, rmanbkr on June 17, 2010 at 1:20 PM said...

Kaya atau miskin bukan jaminan cerai atau bahagia seseorangkan Dik....yang penting keserasian....kesuburan cinta yang sama2 dibajai.....andai leka untuk mengembur atau menyiram air dan baja..serta leka tentang perlunya pada matahari dan udara serta persekitaran yang sesuai...akan beginilah akibatnya....!

Oleh itu perlu banyak BERDOA agar Allah pelihara hubungan kita sesama insan!! Amin!

Wanie-san on June 17, 2010 at 1:38 PM said...

2la...kadang2 kekayaan xmenjamin kebahagian...
tapi mcm ada kes je die di cerai..
ape2 pun...Lumrah kehidupan...Ada turun naiknya....

azuan on June 17, 2010 at 2:03 PM said...

setiap yg berlaku ada hikmahnya~

atty's on June 17, 2010 at 2:16 PM said...

kesian ngn dia..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on June 17, 2010 at 5:02 PM said...

betul, kita hanya merancang

bellar0ssa on June 17, 2010 at 8:18 PM said...

hmm kdg2 kahwin ni macam tukar baju je aku tgk

ikiqzana on June 18, 2010 at 9:55 AM said...

xpe la dia pon masih muda.. jodoh takat tu ajer.. mana tahu hati dia lagi suker dia dilepaskn.

hati muda jiwa muda..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting