Wednesday, June 23, 2010

PeGuam Dan saksI

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:00 AM
Rahmat ialah saksi satu kes jenayah berat, kelihatan gementar dan gugup ketika diminta memberi keterangan oleh seorang peguam. Dengan suara yang lantang, peguam itu bertanya, adakah anda sudah berkahwin?.

Sudah, Tuan. jawab Rahmat dengan suara yang tersekat-sekat.

Peguam : Sudah berapa kali, kamu berkahwin

Rahmat : Sekali sahaja.,

Peguam : Dengan siapa kamu berkahwin?,

Rahmat : Seorang perempuan, Tuan!

Kerana panas mendengar jawapan dari Rahmat, dengan marah, peguam berkata, Tentulah kamu berkahwin dengan perempuan. Kamu pernah dengar ke ada orang yang kahwin dengan lelaki? ,

Rahmat : Ada tuan, adik perempuan saya berkahwin dengan lelaki, tuan.

Nota kakitanganku : Jawapan yang bernas!





12 kUs-kUs:

ain fathihah on June 23, 2010 at 12:29 AM said...

hak3. tensinya jadi peguam tu

iqbalsyarie on June 23, 2010 at 12:30 AM said...

wahahaha..best2! Be a muslim?Oh!sorry.I'm not interested...

nisya on June 23, 2010 at 12:55 AM said...

sabo peguam..sabo... Hahahaaa!

.::WaNiE::. on June 23, 2010 at 1:00 AM said...

ha ha ha ha

mmg tension kalau mcm ni

Watierman, rmanbkr on June 23, 2010 at 7:36 AM said...

senyum pagi..menceriakan....!!!!Malam jer bulan mengambang penuh..pagi seindah suria kan Dik!

deena awanis on June 23, 2010 at 7:56 AM said...

mesti bengkak giler hati lawyer tu..

relevan on June 23, 2010 at 9:49 AM said...

Ha ha ini memang lawak yang unik..

ciK LyndaWawa igUana on June 23, 2010 at 10:06 AM said...

hehehe...terhibur2=)

PinQib on June 23, 2010 at 10:13 AM said...

laki pun ada kawen laki

makdara terdiva on June 23, 2010 at 10:25 AM said...

padan muka peguam tu..hahahah!

Uruchimaru @ kf on June 23, 2010 at 4:52 PM said...

peguam pun manusia jga..!

~aSHa~ on June 23, 2010 at 5:07 PM said...

ahahaahhaha sabo je la..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting