Wednesday, June 09, 2010

400 HeLai seLuar DaLam waniTa MenJaDi PuJaan HaTi seOranG PemBanTu PeruBaTan : oH! Dia PerLu Di UBaTi!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:00 AM
Photobucket

Tujuan asal rumah keluarganya di serbu adalah kerana dia di syaki memilik dadah. Namun polis terkejut menjumpai lebih 400 helai seluar dalam dan beberapa helai coli.

Aduhai!

Siapalah gerangan pemilik semua pakaian dalam tersebut? Menurut Pembantu Perubatan tersebut ianya di curi ketika dia bertugas di Dungun dan Marang!

Dia gemar memakai pakaian dalam wanita sejak di bangku sekolah lagi dan ketika di tahan beliau juga sedang memakainya. Tetapi pihak berkata keadaan fizikalnya tidak menunjukkan dia seorang pondan atau gay.

Polis meminta kerjasama kepada mereka-mereka yang kehilangan pakaian dalam tersebut untuk membuat laporan polis. Eh! Ada ke yang mahu ke balai membuat laporan tentang pakaian dalam ini?

Kredit gambar dan berita untuk Mstar Online.


Nota kakitanganku : Dunia ini ada pelbagai ragam manusia yang tidak terjangka dek akal!






18 kUs-kUs:

hanie@nisya on June 9, 2010 at 12:12 AM said...

issshhh... manusia2 nih memang pelik

JMR on June 9, 2010 at 1:12 AM said...

apa beza suar dlm pmpuan ngn laki sis?????

cikgu isza on June 9, 2010 at 1:20 AM said...

ishhh.. kalu dah suka belilah.. memang perlu diubat niii..

jangan kata nak tuntut kat balai polis.. yang tertinggal dalam tandas sekolah pun takde yang tuntut.. ishhh3

Uruchimaru @ kf on June 9, 2010 at 1:36 AM said...

adeh! bhahahaa..pelik tapi benar kan tedi,gelak kita bce entrymu ini !

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 9, 2010 at 1:39 AM said...

teringat anak jiran kat rumah mak dulu.lelaki.

macam ni jugak. dok pakai bra ngan panty mak & kakak dia pastu dia pakai sarung.

kRina dgn kakak dia selalu intip dan sergah.hehe

tak tau macam mana dia sekarang.

si[jari] telunjuk on June 9, 2010 at 1:42 AM said...

wah..sungguh mengerikan...adalah masalah mental barangkali

dkama on June 9, 2010 at 2:53 AM said...

Baik check seluar dalam masing2... ada hilang tak?.. hahaha... PEACE...

CintaNajihah on June 9, 2010 at 3:14 AM said...

uitt.. aneh tol~!

Kak anie on June 9, 2010 at 3:56 AM said...

Hahha...saper nak pergi mengadu kat balai polis hinga seluar dalam?

Snoop on June 9, 2010 at 7:36 AM said...

Manusia sekarang macam-macam ragam. Tak habis dengan nyah, gay, les dan mcam2 lagi. Tambah pula dengan kes mcm ni.

p/s: kelakar pun ada nie.:)

zeqzeq on June 9, 2010 at 7:41 AM said...

kucing tedi nak pakai seluar bagi tau..dia..

ejaMaria on June 9, 2010 at 8:00 AM said...

budak ni suke kat panties ppuan mayde sbb panties ppouan ni kain die lembut + comfortable la tu...
hubby akak pun pernah tegur -'panties ppuan ni lembut ek?'...
gak nye tu yg dia suke nak pakai tu...
uppss jgn salah paham hubby akak tak pakai panties akak... :)

ain fathihah on June 9, 2010 at 8:31 AM said...

ngerinya..dia ni ada penyakit jiwa agaknya..penyakit cintakan seluar dalam perempuan..

deena awanis on June 9, 2010 at 8:41 AM said...

baru2 ni kan tengok CSI pasal orang yang addict ngan bau suar dalam perempuan..haishhh..macam2..

Cik Zoe on June 9, 2010 at 9:18 AM said...

memang tak mustahil. dulu kat U, ada satu hari tu. semua orang hilang bra yang disidai kat ampaian. dan bra yang hilang sume yang cantik-cantik. yang buruk-buruk taknak plak dia amek. aku hilang 10 helai! tension betul.

m4rilyn on June 9, 2010 at 9:44 AM said...

ini penyakit gak...penyakit saiko. ak lupa ape nama saintific

Softtouch [Hanim] on June 9, 2010 at 10:16 AM said...

tgk berita smaalm..tergelak plak..mcm2 perangai manusia yg kita dapat tahu...yg kita xtahu mesti byk jgk...

MyaFiza on June 9, 2010 at 3:57 PM said...

adoii.. macam2 hal la... mental la mamat tu.. memang kena dirawat tu...bahaya...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting