Tuesday, June 01, 2010

BiLa arTis suKa BerBoGeL JaDi TaJuk akhBar : MuaL Okey!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:02 AM
Photobucket
Sherlyn Chopra. Kredit gambar kepada Berita Harian Online.

Ramai kecam bila Majalah Mangga sudah jadi Majalah Playboy edisi Malaysia. Gambar-gambar yang di tepek di dalamnya, majoriti gambar manusia yang suka mendedah dan menunjuk aset. Aduhai!

Walau di kecam apa-apa cara sekalipun Majalah itu tetap kebal di pasaran. Tetap di jual. Gambar-gambarnya tetap juga 'hot'. Tiada siapa antara pihaknya yang peduli tentang rungutan orang yang tidak berkenan.

Bila baca Berita Harian Online hari ini, mata tertacap pada ruangan Pilihan Berita Tertinggi dengan tajuk ' Sherlyn Chopra akui gemar berbogel', kepala lantas menggeleng laju.

Akhbar utama juga sudah pandai menyiarkan berita picisan seperti itu dalam ruangan Dunia. Banyak lagi berita Dunia yang perlu di ambil perhatian dari kisah artis yang suka berbogel ini.

Entahlah! Strategi untuk lariskan akhbar mungkin.

Nota kakitanganku : Banyak lagi tragedi dunia yang perlu jadi tajuk akhbar selain cerita sensasi artis.




17 kUs-kUs:

ardinihumaira on June 1, 2010 at 9:14 AM said...

tah la.. malaysia pon sama. huhu


MURTABAK MAGGI

amar haziq on June 1, 2010 at 9:14 AM said...

ini lah penyakit akhir zaman..

jenguk2 lah blog saya k;)
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

Misz Pinkie Winkie on June 1, 2010 at 9:25 AM said...

betol lah tedi.
sajer jerk carik bahan panas nak lariskan jualan.
erm.....tak paham tapie itulah lumrah dunia.

Uruchimaru @ kf on June 1, 2010 at 9:29 AM said...

mungkin kena tukar name majalah....
Malaysia BoyTube........
*feh giler XXXX nie

hahaha.larikkkk!

Uruchimaru @ kf on June 1, 2010 at 9:31 AM said...

setuju dgn dni & amir haziq..

*mcm ner nk boikot israel,klu mende2 mcm ni ble terlps pandng..emm ntahlah..ade sst berlaku dlm ahli umarah di atas sane..!

ASaDa RyutaRo on June 1, 2010 at 9:48 AM said...

mungkin dah takde modal berita lain.. tambahan plak sangkaan mereka berita tu yang orang nak tau..

nak salahkan mentaliti ke orang yg buat akhbar?

[z@ck] on June 1, 2010 at 9:58 AM said...

strategi pemasaran tedi oi..mmg x ley bt apa la.

mamai on June 1, 2010 at 10:04 AM said...

la akhbar perdana malaysia mmg banyak citer lucah

en_me on June 1, 2010 at 10:37 AM said...

tp ade orang baca 'Sherlyn Chopra akui gemar berbogel', kepala lantas mengANGGUK lajuuuu.. uhuhu

azman on June 1, 2010 at 10:40 AM said...

mangga mmg meletup panas dan hot jadi xada alasan majalah 2 xlaku.yg bestnya ada sikit unsur2 islamik.
tp nk tgk body mantap lurah sana sini xpayah nk beli majalah playboy dapatkan majalah mangga.sape berani ban???

gabanMorka on June 1, 2010 at 11:04 AM said...

budak2 jadi entah semacam sebab pengaruh benda2 ni

MiYOKO TACHIBANA on June 1, 2010 at 11:23 AM said...

Mangga mmg meletuP...kalo tak de gambo2 tu, tak lakula mjalah tuu...

POSH76 on June 1, 2010 at 11:27 AM said...

tak habis2 nak lakukan magazine la tu huhu

Dee on June 1, 2010 at 11:42 AM said...

patutnya majalah mangga tu diharamkan terus..huhuhu..

kella on June 1, 2010 at 1:40 PM said...

wohh.. aku pun tak puas ati betul majalah buah mangga tu tetap ada je.. dari dulu.. kebal semacam!
asal gambo je.. tepi kolam..
mesti dedah...

Softtouch [Hanim] on June 1, 2010 at 2:04 PM said...

mmg majalah mangga dah mcm maj playboy dah..

ala tedi strategi diorang nk lakukan sokabar or magazine...nk untung lebih...

PinQib on June 1, 2010 at 2:23 PM said...

akak tediber. biasalah.. teknik laris.
skrang kan, orang penting kan duit..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting