Thursday, June 03, 2010

KeMaskini BLoGList kawansitedi

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:56 AM
Pagi Khamis yang agak lewat kemaskini.

Okey kawan-kawan,
aku sedang mengemaskini senarai blog aku di blog Perkampungan Teman. Beberapa blog akan aku padam dan banyak blog lagi akan aku tambah memandangkan pengikut di situ juga agak ramai.

Blog yang AKTIF di sini akan di beri keutamaan begitu juga dengan mereka yang mengikut (Follow) di blog Perkampungan Teman.

Blog yang AKTIF mengemaskini akan di senaraikan.

Kepada mereka yang mahu di senaraikan sila pastikan kamu blogger seperti di atas. Ekekekekeke.

Aku juga akan sedaya upaya mengemaskini blog itu dengan artikel-artikel agar ianya juga aktif. InsyaAllah.

Sekian. Terima kasih.









22 kUs-kUs:

kella on June 3, 2010 at 9:04 AM said...

hohoho.. aku kau jgn buang la tedi..
aku aktif sangat dan berpeluh peluh.. termengah mengah dah ni.. huhuhu..

Nidza on June 3, 2010 at 9:13 AM said...

saya pun...saya pun...saya ni peminat kucing...hehehehe...(ayat sikit kang si tedi buang blog saya)

ninim on June 3, 2010 at 9:17 AM said...

sudah lama tidak aktif mengunjungi blog temanku ini~~

baincardin on June 3, 2010 at 9:23 AM said...

Salam...

Aminkan Doa Imam Masjidil Haram

m4rilyn on June 3, 2010 at 9:27 AM said...

demi Misty yang macho ..jangan lupekan kami ye

~xoxo~

redNing on June 3, 2010 at 9:30 AM said...

aku org bru kt sini...masukkn aku skali yer

Kak Anie on June 3, 2010 at 9:38 AM said...

tEDl...adakah akak akan tersenarai nanti? Hehehe

Hazzy Ishak on June 3, 2010 at 9:48 AM said...

nasib baik blog ku ada
thanks

POSH76 on June 3, 2010 at 9:51 AM said...

jgn lupa blog MR POPOSH yer hehe

Liliyuli on June 3, 2010 at 10:15 AM said...

saya punya ada tak? huhuhu

LiNda on June 3, 2010 at 10:24 AM said...

Panas ke ?
meh sini saya kipas !!

ekeke

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 3, 2010 at 10:25 AM said...

kRina ektip ke tak eh ?


(^_*)

hanie@nisya on June 3, 2010 at 10:27 AM said...

ku hyperactive hehee

jane on June 3, 2010 at 10:29 AM said...

kak tedi.............

kite kan kenal dr blog abg mazidul dr 1st blog sayaaaaaa...

so...kalo akak buang sayaaaaaa,mmg saya ciummmmmmmmm pipi akak kuat2

Roronoa Zoro on June 3, 2010 at 10:47 AM said...

hahaha.. saya x risau kalo x tersenarai.. sebb saya akan dtg sini juga.. sebb blog nie bestt.. =P

Misz Pinkie Winkie on June 3, 2010 at 11:05 AM said...

thanks tedi.

~aSHa~ on June 3, 2010 at 11:31 AM said...

sy plak blogger kategori aktif ke tak? ehehee

Softtouch [Hanim] on June 3, 2010 at 12:22 PM said...

sy xaktif..tedi nk buang jugak ker?

PinQib on June 3, 2010 at 2:14 PM said...

saya ada x akak?? waakakaka.. sy aktif bermusimm

deena awanis on June 3, 2010 at 2:27 PM said...

x sangka plak blog i pun tersenarai..hehe

Rara on June 3, 2010 at 9:57 PM said...

takda ciri2 diatas la..dhla jarang update blog.. :)

larra on June 4, 2010 at 1:01 AM said...

cik tedi..aku pun nak lepak kat bloglisting ko cik tedi...sob2 tacing nii

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting