Tuesday, June 08, 2010

PasanGan BaHaGia : CeriaKan MereKa? SeronOk BeTul TuruN Naik MaHkamH!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:50 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket


MAHKAMAH Tinggi Syariah Kuala Lumpur hari ini menetapkan Khamis ini untuk keputusan permohonan pengesahan nikah Datuk Bung Moktar Radin dengan isteri keduanya, pelakon Zizie Ezzete, yang dilangsungkan di sebuah banglo di Hulu Klang, Selangor, Disember tahun lalu.

kredit gambar untuk Mstar, Berita Harian dan Utusan.

Hik hik hik..

Tiada mahu tulis apa-apa. Cuma seronok lihat mereka begitu ceria dan gembira. Petua awet muda agaknya. Waktu susah senang ketawa sahaja.

Oh! Tidak sabar mahu tunggu keputusan rayuan Bung tentang hukuman penjara itu. Tidak sabar mahu tengok dia ketawa gembira melangkah kaki ke penjara.

Semoga berjaya. Oh! Berjaya ketepi hukuman.

Nota kakitanganku : Senyum!!






12 kUs-kUs:

nursarah on June 8, 2010 at 6:06 PM said...

depan kamera mesti nak senyum. ntah2 kat umah masam mencuka je. hipo mungkin?.. huuu

relevan on June 8, 2010 at 6:20 PM said...

Senyum 1 Malaysia mereka ni..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on June 8, 2010 at 6:21 PM said...

oh artis...

oh orang kaya...

begitu la lagaknya..

;)

deena awanis on June 8, 2010 at 6:27 PM said...

glamer what asyek muka dorang kt paper..huhu

Softtouch [Hanim] on June 8, 2010 at 7:44 PM said...

sebab nak cover malu terpaksalah senyum..konon2 diorang xbersalah lah..mintak2 kene penjara..he he he

kak Erna on June 8, 2010 at 7:47 PM said...

tedi..hanay mereka sahaja yang tau makna senyuman nya itu..

atty's on June 8, 2010 at 8:06 PM said...

tu lah ..senyum happy ..sokmo..

ezam on June 8, 2010 at 8:30 PM said...

hadapi semuanya dengan senyuman walau dalam hati hanya mereka yang tahu.......

QieFLy si Dolce on June 8, 2010 at 8:34 PM said...

happy selalu katanyer...maklumla artis mmg handle dalam bab2 mcm itu...

Uruchimaru @ kf on June 9, 2010 at 1:38 AM said...

mcm2 hal dunia skrg ni!

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 9, 2010 at 1:41 AM said...

nak cover malu sebenarnya..

nuraarin-life on June 9, 2010 at 2:24 PM said...

hmm.. masa senang ketawa bersama... masa susah..ntah ler

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting