Saturday, June 05, 2010

SaLesMan

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:13 AM
Seorang salesman 'vacum cleaner' menuju ke sebuah rumah. Diketuknya pintu depan. Belum sempat wanita tuan rumah itu berkata sepatah pun, ia menghamburkan segala macam kotoran ke karpet ruang tamu.

"Puan," katanya, "saya yakin akan kemampuan mesin ini. Karpet ini akan bersih kembali dalam sekelip mata. Jika nanti masih ada kotoran yang tertinggal, saya bersedia memakannya."

"Kalau begitu," kata wanita tuan rumah,"Mulailah makan. Rumah kami belum punya elektrik."

Nota kakitanganku : Hik hik hik. Aku juga tidak suka 'salesman'.





12 kUs-kUs:

Chenta on June 5, 2010 at 12:48 AM said...

Setiap kali salesman datang, saya akan berterus terang tidak berminat .

So far, mereka faham dan terus berlalu pergi . Tapi kadangkala ada gak yang kurang sopan .


psss... now, saya buat n3 tntg si kurap . Harap awak benarkan . tkasih

cheryna zamrinor on June 5, 2010 at 12:53 AM said...

kesian la salesman. aku pon tak suka gaya sesetengah mereka. tp aku paham dalam keadaan terdesak kadang2 manusia buat macam2...termasuk aku yang pernah jadi salesgirl.

asalkan halal...

nIsYa on June 5, 2010 at 12:58 AM said...

biasenya wat derk je. penat nak layan hehee

Dina Zakaria on June 5, 2010 at 1:42 AM said...

baru je diserang salesman kat parking tesco tadi..

azieazah on June 5, 2010 at 2:16 AM said...

Kalu setakat datang rumah, kira ok lagi ler...

ada tu, yang datang menjengah kat foodcourt or restoran time kita nak makan...

adehhhh bengang gak kan?

Anonymous said...

hahahha..
tak de sambungan ke untuk entry ni..
lawak argh..
ape la nasib salesman tu..

Anonymous said...

hahahha..
tak de sambungan ke untuk entry ni..
lawak argh..
ape la nasib salesman tu..

Suraya I. on June 5, 2010 at 2:22 AM said...

ahah salesman terkena blk kekeke~

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 5, 2010 at 2:31 AM said...

tengok jugak.kalau salesman jual buku + cd tu...boleh difikirkan.

Anonymous said...

hahahahaha

aku salu ttup pintu jer

[z@ck] on June 5, 2010 at 7:35 AM said...

ahahahaha..
kena balik kat salesman

m4rilyn on June 5, 2010 at 9:14 AM said...

aku biasa kne kat jalanan..tgk mood kalo aku malas wat derk je..kalo ade mood aku layan tp tgk gak barang dorang jual.

kalo ubat kurus aku selamba je cakap.. CRAP!! sbb aku yakin ngan cara pemakanan sehat n bersenam

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting