Sunday, June 06, 2010

Tukar-Tukar

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:37 AM
Dua orang sahabat baik pergi ke sebuah kedai makanan segera untuk memesan minuman ringan.
Setelah pesanan sampai, mereka masing-masing keluarkan roti sandwich dan mula untuk makan.
Pemilik kedai yg dari tadi asyik memerhatikan tingkah laku mereka terus menuju ke arah mereka dan seraya berkata,
"Maaf encik, anda tidak dibenarkan memakan sandwich Anda sendiri di sini!"...

Maka dua org sahabat itu perpandangan, sesama mengangkat bahu dan mula menukar
sandwich masing-masing...

Nota kakitanganku : Sengal!!





12 kUs-kUs:

princeduyong on June 6, 2010 at 1:27 AM said...

haha..betul jugak tindakan tu yer...

mier@merr on June 6, 2010 at 1:32 AM said...

bernas!!

siti murni ishak on June 6, 2010 at 2:21 AM said...

logik jugak...

hanie@nisya on June 6, 2010 at 2:50 AM said...

pertukaran yang bijak & juga memang sengal!! heheee

zan-xray on June 6, 2010 at 2:50 AM said...

bangkrap tokey kedai kalau ada pelanggan mcm ni.
:-)

Roronoa Zoro on June 6, 2010 at 2:57 AM said...

hahaha.. kelakar.. betul tindakan mereka tue.. salah tokey gak x bagi arahan betol2.. =P

LiNda on June 6, 2010 at 5:16 AM said...

hehehee

Mesti tokeh restoren tuh garu kepala ..

m4rilyn on June 6, 2010 at 8:02 AM said...

haha good one

leh tiru nie

Dyna Yvonne on June 6, 2010 at 8:41 AM said...

ahaha..
tiut~
^_*

Miss ... on June 6, 2010 at 8:56 AM said...

kui3 hikss

sHaFAa on June 6, 2010 at 11:13 AM said...

btl gak tndakan diorang tu..dh xleh mkn mknan sndri tukar lah..hehe

Linglung on June 6, 2010 at 5:28 PM said...

gua nak buat la seklai kat kfc..gua nak order pepsi, pastu bungkus nasi lemak makan kat sana..tgk mcmana jadi nanti..kehkehkeh

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting