Thursday, June 03, 2010

UJiaN MaTa : InI Buah aPa yA? siaPa BoLeh BeRi JawaPan TePaT?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:33 PM
Photobucket

Ini buah apa ya kawan-kawan? Bulat-bulat macam terung.

Erhmm... Fikir... fikir...





15 kUs-kUs:

zeqzeq on June 3, 2010 at 6:12 PM said...

ni ni serius ke gurau

kak Erna on June 3, 2010 at 6:33 PM said...

tedi..puas merenong ni..bolih makan ke..belum jumpa jawapan..

~LP Lum~ on June 3, 2010 at 6:38 PM said...

ted~ nie mcm gambar buah betik aje aku... :)

Roronoa Zoro on June 3, 2010 at 7:20 PM said...

haah.. aku pon rasa betik..

saljuq on June 3, 2010 at 7:24 PM said...

ini adalah sejenis buah yang dipanggil betik..

Watierman, rmanbkr on June 3, 2010 at 7:28 PM said...

Betul tu Dik Akak pun nampak cam buah betik...mesti jenis special ni!!

alvin takda rumah harga 8juta.... on June 3, 2010 at 7:33 PM said...

limau purut

Tulip on June 3, 2010 at 8:03 PM said...

langsat yg tak masak lagi...kalu tak pun duku yang tak masak lagi..kalu tak pun dokong yang tak masak lagi...hehehehehee

umi_e on June 3, 2010 at 8:13 PM said...

Salam... limau nipis ke?

*tapi tak nipis pun...

Pensel Kontot on June 3, 2010 at 8:13 PM said...

buah betik yang jenis kecik2 comel2 tuh

m4rilyn on June 3, 2010 at 8:26 PM said...

buah betik dari spesis kecik2...
ke ko nak aku jawab ala2 melucess?

baik ko jawab soalan kamu cepat2

aNiSa hANg tUaH on June 3, 2010 at 9:03 PM said...

buah betik
kalau silap jgn marah tau

ber_u_wang on June 3, 2010 at 9:14 PM said...

macam buah langsat muda aje



my twin joint sukma ke?

fiD on June 3, 2010 at 9:40 PM said...

bua duku belum masak, ekekekjeke

relevan on June 4, 2010 at 8:14 AM said...

Kundur..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting