Saturday, April 03, 2010

KrOoooOh... Itu BukaN akU YanG BerDengkur.. TaPi Bos!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:35 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Bos tengah tidur. Aku pun mahu tidur, tapi sibuk sahaja suruh aku kemaskini blog. Kalaulah Dak Utih masih ada....

Petang ini mendung. Redup sahaja. Memang 'best' tidur.

Bos pun sudah tidur-tidur ayam. Tidur pun sambil tersengeh. Sambil peluk cek. Pssstt.. cek dia sudah sampai!!

Kalau siapa mahu tahu amaunnya, sila belanja setiap seorang satu tin Whiskas Perisa Tuna. Amacam? Boleh? Kalau boleh nanti aku beritahu... Ha ha ha ha...

Okeylah, semua orang tidur. Aku pun nak tidur.

Tata..

Nota kakitangan Dak Itam : Bos! Kerja sudah siap! Aku nak tidur!! Krooohhhh!!





12 kUs-kUs:

ashie023 on April 3, 2010 at 3:44 PM said...

ni pak abu ke tedi???tu loceng dak utih ke??

sI tEDI on April 3, 2010 at 3:52 PM said...

dak itam lah ni!

faz_e on April 3, 2010 at 3:58 PM said...

hihiii... sedap tidur ni

alvin takda rumah harga 8juta.... on April 3, 2010 at 5:34 PM said...

weyhhh..
bangun!!
dah nak senja nih..

Wanita Mutalib on April 3, 2010 at 5:40 PM said...

gud job dak itam!!! :)

JMR on April 3, 2010 at 6:21 PM said...

rindu dak utih ye..

Azuan on April 3, 2010 at 7:17 PM said...

sedap dak itam tido huhuu

sharamli on April 3, 2010 at 7:46 PM said...

kuat bedengkur erk

FatinZol on April 3, 2010 at 9:11 PM said...

Dak itam da amik alih kije Dak Utih ye...hurm,tape2..gud job2...

hehehe...

eeeda on April 3, 2010 at 10:06 PM said...

nie kira tido tak ingat dunia

umi_e on April 3, 2010 at 10:53 PM said...

dak itam yang tak itam... :P

amie on April 3, 2010 at 11:04 PM said...

sumel..
:)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting