Thursday, April 01, 2010

MasIH BeLum MahU BersaTu....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:10 AM
Photobucket






7 kUs-kUs:

cikgu isza on April 1, 2010 at 12:55 AM said...

puitis :)

Azuan on April 1, 2010 at 1:29 AM said...

sumpah aku tak faham hahaa...

ddy the writer! on April 1, 2010 at 2:17 AM said...

tolong terangkn. blur ckit lh bace nie

embun d tengah malam on April 1, 2010 at 2:59 AM said...

(maksud untuk diriku sahaja..)lain orang lain pemahamannya

coretan yang ditulis ikhlas dari hati atas rasa kasih dan cinta ..perkataan di bentuk manjadi sebaris ayat..kita yang hadir di halaman ini janganlah mengharap..ikhlas menulis bukan nak cari populariti..cukup la membaca sehingga habis,,biarlah aper pun jadi..tiada penyesalan didalam diri walaupun mwnghabiskan masa disini..

terima kasih..jika lain maknanya..anggaplah ini sebagai pemahaman saya sahaja sebagai untuk saya paham dan ambilnya untuk kebaikan saya..

as,kum

nj on April 1, 2010 at 5:38 AM said...

sitedi...
kak norma straight forward je..."apasal lama sangat tunggu nak kahwin ni?" masa berlalu...umur meningkat...jangan tunggu lelama....ahakkksss
*maaf jika mengusik jiwamu ya*

deena awanis on April 1, 2010 at 8:53 AM said...

yang masih belu mahu bersatu tu, ko ke yang lagi sorang tu???
anyway, to both of u >> jangan tunggu lama2, nnt lama2, dia dikebas orang!!!!!

cepat2 bersatu, i nak makan nasi minyak kat melaka!!

~LP Lum~ on April 1, 2010 at 12:30 PM said...

salam tedi~

amat puitis luahan hati kamu ted...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting