Friday, April 02, 2010

PengUmuMan!! PengUmuMan!! Eh! Ini BuKan LiRik LaGu WaLI BanD!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:02 AM
Mahu cakap sesuatu, tapi nanti dahululah. Kita cerita dahulu pasal Hari Sukan tadi. Aku bukan jadi pengadil untuk kejohanan besar. Hanya untuk kanak-kanak Ribena ini sahaja. He he he..

Photobucket

Rumah Biru, Rumah Merah dan Rumah Kuning!! Sama sahajakan nama rumah sejak zaman aku sekolah dahulu. Kenapa tiada Rumah Ungu, Rumah Merah Jambu atau Rumah Coklat? He he he.. Kalau ada aku mahu pilih Rumah Merah Jambu!

Gambar ini sebelum aku jadi pengadil. Bila sedang jadi pengadil kena duduk tengah-tengah panas. Masak di buatnya. Tapi budak-budak ini seronok gila! Tidak hirau panas langsung!

Oh! Apa yang ingin aku beritahu? Sudah aku beritahu sebelum-sebelum ini. Selalu aku beritahu. Tapi aku mahu beritahu lagi supaya kamu semua tahu dan terus tahu. mana yang sudah tahu itu, tahulah. Mana yang belum tahu, aku mahu beritahu. Berapa banyak tahu da....

A.K.U. B.U.K.A.N. C.I.K.G.U.

Ha ha haha.. Itu sahaja pengumuman aku. Sudah selalu aku beritahu tapi masih ada yang tidak tahu!

Sekian!

Nota kakitanganku : Teka, rumah apa yang jadi Johan Keseluruhan tadi?






23 kUs-kUs:

Nur Suaidah Bachok on April 1, 2010 at 8:03 PM said...

MERAH !!

Anisa on April 1, 2010 at 8:08 PM said...

pemenangnya umah kelabu
hehehe
eyh2
salah yee
hmmm

Unknown on April 1, 2010 at 8:27 PM said...

SAYA PONG BUKAN CIKGU...AHAHHA..

selamat bulan April Tedi..
(tapi aku rasa cam nak ignore bulan April ni..huhhuhuhahahahahahaha)

saya teka...rumah Merah menang..

wanita mutalib on April 1, 2010 at 8:33 PM said...

sama la..
mami te pun bukan cikgu..
tapi orang panggil dia cikgu..
oke wat heeeee.....

Hafiz Yusof on April 1, 2010 at 8:40 PM said...

rasanya pemenagnya maybe umah biru..takpun kuning..ke merah..atau pun maybe hijau..

sonata anak kancil on April 1, 2010 at 8:49 PM said...

kalau bukan kategori cikgu, hang rumah apa??? rumah merah jambu ke??? bestnya seluruh warga sekolah bersama2 bersukan!

ape2 jer on April 1, 2010 at 8:50 PM said...

tedi masa sek men kt sekolah aku dulu ada rumah ungu dgn jingga tp coklat x de haha

MyaFiza on April 1, 2010 at 9:09 PM said...

rumah merah. sebab saya dulu pun rumah merah gak.hahaha...

CITY® on April 1, 2010 at 9:15 PM said...

aku juga bukan cikgu!
hahahhaah..
tapi aku biru,
bukan rumah biru sukan dak tedi ni,
ekekekke...

bf ku cikgu
wakakakka


larik!!!

qaseh on April 1, 2010 at 9:53 PM said...

bukan jugak cikgu tp insan yang tak sempurna...Apa2 pun I LOVE RED Colour.

ckLah @xiiinam on April 1, 2010 at 9:58 PM said...

Masa mula mula tadi memang nak taip ayat "Kau cikgu ya Tedi?"






Tapi bila baca habis...tak jadi...


Selamat sudah bersukan....

Beruwang on April 1, 2010 at 10:06 PM said...

ari ari jumpa cik gu ... walaupun bukan cik gu

kak anie on April 1, 2010 at 10:45 PM said...

Seronok tgk kanak2 ribena bersukan ye...

Nadiene on April 1, 2010 at 10:51 PM said...

pakar kaunseling kan?

Unknown on April 1, 2010 at 11:01 PM said...

saya tahu!! hehehe!! eh, dulu aku pasukan umah coklat, memula cam pelik je tapi lama2 rasa cool coz umah coklat juara setiap tahun, miahahah :)

zino on April 1, 2010 at 11:23 PM said...

cikgu besar ke? hehe

mamai on April 2, 2010 at 12:06 AM said...

baik cikgu...sambil nyorok bawah bangku.

Unknown on April 2, 2010 at 12:38 AM said...

wah...seronoknya...
erm...mestila rumah merah menang!sbb red house kan legend!hahaha

dkama on April 2, 2010 at 1:03 AM said...

rumah sukan... PEACE...

Maiyah on April 2, 2010 at 2:12 AM said...

kuninggg!!!

Zuwairi on April 2, 2010 at 7:55 AM said...

mestila biru:)

Hidier on April 2, 2010 at 10:29 AM said...

ustazah ni.. :)

Qib on April 2, 2010 at 10:52 AM said...

hehe.. cekgu bukan cekgu..
sy nk gak jdi masuk rumah pinkkk

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting